Plastry Bye Bra - recenzja

Witajcie! Jak wiecie jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z RK Lingerie i dzieki tej współpracy mogłam przetestować plastr...

Witajcie!

Jak wiecie jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z RK Lingerie i dzieki tej współpracy mogłam przetestować plastry Bye Bra. 


Cena : 99 zł / 4 pary

Plastry : 


W opakowaniu znajduje się 8 szt. kwiatków na sutki oraz 8 szt. plastrów podtrzymujących pierś. Plastry te można regulować za pomocą przycięcia wzdłuż wyznaczonej linii.

Kwiatki wykonane są z bardzo przyjemnego materiału co widać na poniższym zdjęciu: 


Bladoróżowy kolor sprawia, że nie przebijają się z po jasnych ubrań i "zlewają" ze skórą.

Od producenta : 
Oferujemy Państwu nowatorskie plastry do modelowania piersi. Można nimi tymczasowo zmienić kształt piersi oraz je podnieść bez ingerencji skalpela. Dzięki ByeBra otrzymujemy efekt uniesionych piersi.
 
Plastry są całkowicie bezpieczne w użyciu - produkt przeszedł pozytywnie testy dermatologiczne.
 
'Niewidzialny biustonosz' będzie idealnym rozwiązaniem dla kreacji z odkrytymi plecami, gdy nie chcemy, aby
biustonosz był widoczny na plecach albo przy głębszym dekolcie z przodu.
Liftery ByeBra można także swobodnie stosować pod stroje kąpielowe.
 
Rozmiar A-C zawiera 8 plastrów oraz 8 'kwiatuszków na sutki'.

Aplikacja : 


Na sutki naklejamy kwiatki, następnie odklejamy z dopasowanego plastra dolną część i przyklejamy ją przy górnej części kwiatka. Unosimy pierś do góry i przyklejamy do skóry pozostałą częścią plastra. Banalnie proste! :)


Moja opinia : 

W moim przypadku plastry sprawdziły się całkiem dobrze na weselu - założyłam sukienkę wiązaną na szyi i zapomniałam kupić bezbarwne ramiączka... a więc zostały mi plasterki. Aplikacja jest bardzo prosta, należy jednak pamiętać, że skóra musi być sucha! Nie polecam przyklejania zaraz po kąpieli lub po nałożeniu balsamu - najzwyczajniej w świecie klej nie " łapie" . Plastry nie odkleiły się przez całe wesele i tu duży plus. Jednak nie jestem pewna czy przy zabawie ( tańczenie ) większe piersi zostały by utrzymane przez całą noc. Plastry są fajną alternatywą jeśli mamy ubrania pod które nie możemy założyć biustonosza. Duży plus za przyjemny materiał w przypadku kwiatków na sutki. Jeśli chodzi o odrywanie produktu to klej trzyma dobrze, ale nie zauważyłam żeby bolało mnie przy odrywaniu plasterków.

Polecam!

A jak sprawdziły się u Was ? :)

Podobne posty

8 komentarze

  1. Ooo dobrze, że u Ciebie się produkt sprawdził u mnie niestety nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam dużego biustu, więc może by się sprawdziły na wesele :D tylko ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam je i byłam zadowolona. Sprawdziły się przy moim dużym biuscie. Warto je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te plastry :)
    Jak gdzieś znajdę na pewno kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. przydało by mi się takie cudo na wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam za male piersi do takich plastrow;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre rozwiązanie nie tylko na wesele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. To dla mnie motywacja i świadectwo tego, że jesteście.